onsdag 5 september 2007

män.

det här var intressant mina vänner. jag har pojkvän utan att veta om det och vi har haft vår första meningsskiljaktighet. utan att jag visste om det. tack gode gud fick jag reda på det av en händelse. jag sover som tryggast i min prinsessesömn men vaknar av att någon rycker upp och slänger igen portdörren på ett hetsigt sätt. denne någon är uppenbart upprörd och talar tydligt med vännen han har med sig. precis utanför mitt fönster hör jag grannen säga aningen lämpligt att hans flickvän inte ville prata med honom mer och han förbannade sitt missnöje över detsamma. jag kunde natuligtvis inte låta bli att nyfiket undra vem flickvännen var och om jag på något konstigt sätt kunde ha ett finger med i spelet. tog tjuren vid hornen och pratade med honom varpå jag fick svar på tal från min mycket besvikna granne till pojkvän !!! hör och häpna. och jag som trodde mig vara singel och idag hade tefika med en annan granne som jag fortfarande inte vet om han är gay eller inte. konstigt. snart ska vi i alla fall prata. jag berättar snart mer. om mig och min pojkvänner ;)

1 kommentar:

Disanisa sa...

Ja, det lät ju onekligen väldans intressant... Hoppas ni rett ut era relationer nu...;)