måndag 27 augusti 2007

i sällskap med L och hans kumpaner.



vi har varit på den här mannens bar, alltså där han jobbar, och med tanke på hur han själv är (speaking from experience) så hade man ju inte kunnat vänta sig mycket mer än det vi fick erfara. i tell. het man på longboard kommer in. han vill ha sandra. fair enough. hon kan få. jag kollar i smyg på lautaro. mannen med longboard är från brasilien och verkar fin. han berättar att han inte röker och att han inte uppskattar lautaros sätt att hantera kvinnor. (antalet) (avundsjuka ska det visa sig). låter ju fint. bull shit. snart luskar jag ut att den flirtande idioten till longboardman har flickvän där hemma som väntar. jävla idiot. jag tar otrevligt och bestämt sandra därifrån på mitt mest överbeskyddande sätt och känner mig nöjd. pojkvänsmaterial. inte i vårat intresse.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag brukar ju säga att brasilien är mitt favoritland, men nu efter mannen med den prickiga hunden och mannen med longboarden, måste jag säga att jag tyckte att tyskland var alldeles lagom exotiskt för mig. puh.