måndag 17 mars 2008

godmorgon für alle

helgen har svischat förbi med värme och sol, sverigebesök, jobb och förbjuden frukt. i fredags kom anna och hälsade på så fredagen blev dans till tidig lördagsmorgon. vid elva på lördagen var det dags för första dagen på nya jobbet som för övrigt är anlednignen till att jag är uppe vid denna ringa tid första dagen på mitt härliga påsklov. på söndagen kom finbesök från sverige i form av sara och kalle, henne hade jag inte träffat på två år, men som med riktiga vänner var allt som förr och det var inga konstigheter alls. stella blev för övrigt förälskad i saras kalle så nu har vi ett triangeldrama i lägenheten också. den förbjudna frukten, som jag inte nämnt förut, eftersom han inte var tänkt att bli påtänkt som eventuell förbjuden frukt, blir bara mer och mer intressant, och förbjuden. musikprojektet knallar på sin gilla gång, till imorgon bör jag lyckats få fram ett något så när färdigt koncept på två sånger. vi får väl se... kvällen ska enligt ryktet innebära fest och efter olika barer avslut på fellinis nasty mondays. (som jag för övrigt bestämde mig för att nyhata så sent som för tre veckor sedan.) och sedan måste jag bara berätta att vädret har i helgen varit helt underbart och solen har lyst fram mina fräknar :)

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Förbjudenfrukt, det är spännande det =).
Låter som en rolig helg.
Ha en bra dag idag!

beerbelly sa...

Just det, glömde, fräknar är sött :-)

Nollan sa...

Vi hade kanske inte lika varmt som hos dig men vårkänsla infann sig här i går också... men idag snöar det, hur gick det till?!
Intensivt tempo i Barcelona verkar det som, kul!
Ha det bra!
Kram