söndag 23 mars 2008

nasty mondays


måndagar i barcelona är för många nasty mondays. nasty mondays är fellini. nasty är numera ett varumärke välbenämnt bland argentinare och svenskar :) inte bara så klart men de (vi) är välrepresenterade. när jag först kom till barcelona ägde nasty rum på sidecar och jag var en ganska flitig besökare. sedan bestämde jag hur mycket jag hatade det, men den senaste månaden har jag besökt nasty två gånger. (!!) vad man sedan gör väl därinne är ju upp till var och en... för den som har tråkigt kan en fotosession vara högst uppmuntrande. imorgon är det måndag igen, möjligen behöver fotoalbumet tillökning :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser inte alls ut som du låter... eller du ser inte alls ut som jag förväntade mig. (Det är varken positivt eller negativt, det är bara en iaktagelse.) ;-)

la linda sa...

vad intressant, hur var din bild ? :)