fredag 4 juli 2008

äntligen fredag

sandra är iväg på jobbparty men det har hon lovat att slita sig från ganska tidigt. vi har sedan tänkt att gå till invigningen av några vänners nya bar i gotico, mingla runt ännu lite här downtown och avsluta på manolo och sist men absolut inte minst moog. (så ni vet). men just nu sitter jag vid köksbordet och snacksar och ölar lite i min ensamhet innan det är dags. egentligen borde jag hoppat in i duschen vid det här laget eller i alla fall valt outfit men det står fortfarande på "att-göra-listan". självklart har jag lite hemliga planer som jag smider på inför natten och ännu mer självklart är det föresten att jag ska berrätta mer om hur allt gick imorgon. duschen nu då, eller, garderoben först...det här kommer att ta tid.

5 kommentarer:

Greenchili sa...

Det låter som om du får en bra kväll tycker jag. Man får ta sin tid att komma iordning, så är det bara.

Kram o ha skoj! / Chilin

la linda sa...

greenchili: ja det är skönt att slippa stress men nu börjar jag känna mig redo. kramar.

Anonym sa...

hemliga planer inför natt är fint. men planera inte allt som kvällen ska innehålla i förväg. Håll spänningen i handen!

la linda sa...

erik: hej fina du! jag höll spänningen i handen hela natten och lät inte min iver ta överhanden, det reslterade i några magiska pussar.

beerbelly sa...

Skön fredag :)
Hoppas resten av helgen blir bra med!