fredag 25 april 2008

dagens tevecasting - wow!

idag var jag som sagt iväg på casting, och jag tycker mig ha genomfört den om inte med glans, så i alla fall väl godkänt. till och med jag blev lite nervöst framför kamera och kontrollrum och rullande texter, men det avr bra folk och kändes ändå okej. om cirka femton dagar har de sagt att beslutet om vem det blir ska tas, så nu är det bara att vänta. vore ju himlans kul måste jag säga. jag är ju en sådan flicka som tycker det är lite kul att stå ir ampljuset och leka stjärna :)

3 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Men vad kul - vad rör det sig om?

la linda sa...

anna malaga: det är för en position som nyhetsuppläsare på engelska. man har fram till dagsläget bara sänt på katalanska, nyheter om EU för unga, men ska nu börja med samma sak på engelska så jag var där på intervju och casting. inspelning av kortare nyhetsuppläsning. känns kul, vi får väl se hur det går.

Nollan sa...

Hoppas, hoppas - om det är vad du vill. Håller tummarna så klart!
Kram