måndag 28 april 2008

måndag morgon

så, då var det måndagmorgon igen. ska hoppa in i duschen nu, sedan har jag casting, lektioner och ikväll jobb. en ganska fullspäckad dag, men jag får för mig att det är bra att börja veckan så. annars skulle jag säkert ha tid över att fundera på hur mycket jag avskyr måndagar och att de är så fruktansvärt ångestingivande :) ni är skonade från det idag. jag ska försöka eftersträva mer positivitet här på bloggen, men det är klart, aggressionerna måste ju ut de också. idag är vädret inte lika roligt som under helgen, lite moln här och där, men det hoppas vi ändras till imorgon när nollan kommer. (lovar att prata med solguden). ha en jättebra dag, vi hörs snart.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Lycka till på castingen. Gött med späckat sålänge det inte blir stress. Din blogg du skriver precis vad du vill :-)
Hoppas ni får finare väder och är snälla mot varandra :)
Ha en jättebra dag du med!

Nollan sa...

Oj, låter som en hektisk måndag - men som sagt om det bidrar till att dra ner måndagsångesten kanske det kan vara okej ändå. Men nu är snart måndagen slut och då är det tisdag! Ska bli så kul att få se din älskade stad. Trots att vädergudarna inte riktigt verkar ha lyssnat till vare sig dig eller mig. Men det blir nog bra ändå. Hoppas du har det bra!
Kram

Greenchili sa...

Måndagar är ok. Problemet är bara att det kommer fyra dagar till direkt efter med bara en massa jobb och måsten :)

Stor kram // Chilin