lördag 19 april 2008

linda undrar

1) hur inneboende tänkte när denne klippte sönder mina hörlurar i nattens mörker?
2) hur piiip tror sig kunna ha rätt att bli svartsjuk..? (intressant)
3) hur brolle jr (i mina ögon) kunde gå från fd raggare (som jag vill minnas mig tycka) till hunk?
4) hur gud (mamma och pappa) tänkte när de släppte mig på denna jord att dimpa rakt ner i "generation no ansvar rädda för comitments"..?
5) hur fyra timmar kunde passera så snabbt på ett galleri där jag inte trodde mig skulle ha något att pyssla med?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om den där punkten om att bli droppad på jorden... Fyllde år (äldre) igår och känner fortfarande väldigt ovuxen och ansvarig och mycket rädd för commitments ;)

Hur ska vår generation klara sig.

Trevlig helg på dig!

Anonym sa...

Brolle är verkligen fortfarande ingen hunk. Nope. Du ser fel.(Och då har ju jag ändå ett raggarförflutet...;)) Kram!

beerbelly sa...

Har inga svar. Mest kul att det gick fort på galleriet :)
Inneboende låter illa..