tisdag 22 april 2008

you´re busted

jo det är sant. alla ni flickor och pojkar som trodde ni gick säkra bara för att inte personer ni inte vill ska se er inte finns på plats just i det ögonblicket, ni har misstagit er, busted så att säga. jag ska förtydliga. går du också på oviso och manolo ibland? har det hänt att du gjort något du ångrat och tänkt "tur att inte piiip var här i alla fall"..? jag förstår. jag också (vid jukeboxen på manolo, jesusrysning i baren också manolo, i knäet på musse också manolo i hörnet mitt emot jukeboxen...). kolla den här sidan och håll i hatten. sidan med svaret på skräckblandad förtjusning. opa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså... jag fattar ingenting...:) Men önskar dig hursomhelst en underbar Tisdag. Kram!

beerbelly sa...

Aha kameran är aktiv när det är öppet?
Ha en bra dag även om du var ute igår :)

la linda sa...

lerica/beerbelly: precis som BB säger visar den här kameran allt som händer under öppettider, i realtid. hmm... trevlig dag till er också.