torsdag 24 april 2008

åt fanders

det gick käpprakt åt helvete igår rent ut sagt. mycket värre än jag någonsin hade kunnat ana eller tro. man kan säga att kvällen fick ett ganska ödersdigert slut. som synd var, den började bra. borde helt enkelt stannat hemma. vissa kvällar är inte gjorda för att visa sig på, igår var uppenbarligen en sådan. jag blev också uppmanad att i fortsättningen hålla mig på behörigt avstånd. det var bara hem i upplösningstillstånd och panik och väcka sandra som gällde. pratstund vid köksbordet hjälpte, men kunde inte hindra en ganska knackig sömn från att gå i verket. mycket funderingar och mer funderingar. fortfarande.

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter inte bra alls. Håller med om att man verkligen borde stannat hemma ibland. Ofta rent av. Låter inte kul alls. Bra att ni har varandra.
Funderingar är just funderingar. Hoppas du kan komma fram till något ok.
Ha det så bra det går ikväll och sov gott!

la linda sa...

Beerbelly: nej inte aalls faktiskt, hade önskat att saken var annorlunda men det är ju inget att göra något åt nu dessvärre. Till viss del har jag väl min del av skuld i det hela, men... jaja.