söndag 20 april 2008

söndagsångest eller livskris..?

jag känner mig usch och blä idag. ingenting känns särskilt roligt eller lockande och jag känner mig mest förbannad och irriterad. nej. mens är inte på väg. "lite-för-mycket-i-huvudet-på-en-gång-syndromet" skulle jag tro. känns så där som det gór ibland när man bara vill fly från allt och alla några dagar, vara ensam, stänga ins ig, inte känna någon... men så ser inte mitt liv ut just nu, och det skulle jag antagligen inte vara nöjd med det heller en dag som denna.

2 kommentarer:

Nollan sa...

Hoppas det var söndagsångest och inte livskris - även om det inte är kul det heller så brukar det vara fortare övergående. Du verkar ju ha det väldigt intensivt och med mycket människor omkring dig. Kan förstå känslan av behov av att få komma undan ibland. Även om det kan vara svårt att fly själva livet. Hoppad du får ordning på det som snurrar i huvudet och att det snart känns bättre.
Kram

beerbelly sa...

Hoppas det känns bättre nu. Alla behöver nog lite tid för sig själva ibland. Varierande hur mycket och delvis beroende på hur väl man trivs med sig själv.
Ha en bättre dag och vecka nu!