tisdag 3 juni 2008

intresse..?

jag ringde mr x (också känd som peter jöback i tidigare blogginlägg), han svarade inte (panik), direkt därefter kom ett sms "hej linda, jag jobbar och kunde därför inte svara, hur är det med dig?, här är det en vecka med mycket jobb, puss.) på spanska då förstås. om han inte svarade för att han inte är intresserad då skickar man ju inte ett sådant sms sedan eller hur? då ignorerar man väl... (nu var han ju angelägen om att förklara varfór han inte svarade...) (JAG ANALYSERAR FÖR MYCKET) det här borde väl tyda på någon form av intresse..?

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Jag är för negativ för sådant här :(
Hoppas han är intresserad och på rätt sätt ändå förstås. Lite fundersam på varför han inte ringde tex.
Håller som vanligt på dig!
Kram

la linda sa...

beerbelly: hmm...han kanske ville vara lite svår eftersom han var så på i början och orolig över att jag tyckte han var "för mycket"..? :) kanske..?? kram.

beerbelly sa...

Du har nog rätt. Kan vara att han verkligen hade tokigt bråttom med förstås. Tycker inte det är fel att vara lite misstänksam i början heller. Mot ev rivaler etc..
Ta hand om dig. Kram

Anonym sa...

jejeje...du saknar mig, eller hur? ingen som lyssnar på dina utlägg...;-). men du, jag saknar dig också, älskling. jag hade behövt en axel att gråta på och någon att dricka xibeca med på balkongen, för jag känner mig lite ledsen och är trött på att vänta på det där jävla isberget. vi kanske kan hjälpas åt i helgen?
puss s.

Nollan sa...

Jag är då ingen relationsexpert, så fråga inte mig. Men om du nu ändå gör det, frågar alltså, så tolkar jag att han SMS:ade direkt som att intresse finnes. Sen kan man ju fundera över det här med vecka med mycket jobb - men det kan ju helt enkelt vara så att han har just det, mycket jobb. Håller tummarna både beträffande mr x och att du ska slippa restskatt!
Kram

la linda sa...

s: det är klart att du är saknad!
nollan: jadu, han sa ju visserligen att han inte är ledig en enda dag till och med den elfte för att sedan kunna ta det lugnt hela sommaren mer eller mindre, så det sa han ju första dagen vi träffades. men som sagt, vi får se. jag hoppas som du att intresse finns och att restskatten kan försvinna. kram.