tisdag 24 juni 2008

strandparty och smällarkväll

kvällen var faktiskt inte mycket mer än okej, så när som på ett väldigt nice hångel, helt klart värt hela kvällen även om det var alldeles för mycket folk och smällare för min smak. och för stellas smak, hon är inte rädd, men hon blir skällig. hånglet var en väns vän som jag tyckt var het sedan jag såg honom första gången. då hade han flickvän men det hade han inte nu, vilket självklart passade alldeles utmärkt :) kvällen slutade tidigt och jag var hemma innan fyra. undra om det var nya hårfärgen som gjorde att jag fick pussas..?!

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter trevligt. Var väl du som lät honom pussa på dig?
Hårfärg kan ha haft betydelse för ditt beslut :)

Nollan sa...

Sämre kvällar kan man ha, oavsett hårfärg ;)
Kram

la linda sa...

beerbelly: jo det var jag som lät honom :) bra beslut! ha en bra dag!
nollan: absolut, kram!