onsdag 25 juni 2008

last days of tango

det är mycket nu, last days of tango liksom. nästa vecka börjar jag på ett nytt jobb och då blir det struktur och tidiga morgnar, just nu lever jag semestermood med en hel del öl och fest, enda semestern ju... ikväll blir det utgång med flickorna och två pojkar, vänner så dem hör också till tjejerna. maria föreslog en alkoholfri kväll men jag talade henne snart till rätta, det är ju sommar! (i barcelona). förra sommaren var fruktansvärd, jag levde i depressionssymbios med sandra och vi satt mest inne, andra bullar nu. måste leta män inför vintern, samla på dig som en hamster, vem ska annars värma en när kylan kommer :)..? min telefonbok är torr som en öken, fullt med underbara vänner, men ingen som kan assistera när lusten sätter till :) ja ni vet... i alla fall, jag berättar mer om kvällens bravader, men roligt lär det bli. kram och trevlig sommarkväll!

3 kommentarer:

Nollan sa...

Japp, bäst att hamstra inför vintern ;) Låter som en kul kväll!
Kram

beerbelly sa...

Hehe är det hamstringen jag misslyckas med alltså.. därför man får lida under vintern (eller alltid) :)
Lycka till och hoppas ni får roligt!
Kram

la linda sa...

nollan: precis så jag tänker! :)
beerbelly: påbörja hamstring snarast!! :) lycka till.