torsdag 21 februari 2008

boscos endins

igår var jag och min lilla musikalskola iväg och tittade på en, just det, musikal. boscos endins spelas just nu på parallelteatern viktoria och handlar om alla kända sagofigurer och hur deras historier flätas ihop i den djupa skogen till en enda saga. den har omnämnts som en av broadways bästa musikaler och jag måste säga att jag blev stormförtjust. föreställningen, som kanske känns mer bekant under det engelska namnet into the woods, bjuder på stora skådespelare och sångare och bör inte missas för den som finns på plats i barcelona. (den spelas på katalanska för allas information).

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Aah inte lite missnöjd med att ha missat den ;). Förstår och roligt att du uppskattade den ändå.
Ha det gött!
Kram

www.malinrocaahlgren.com sa...

såg att du länkat mig. jag gör likadant då! Kram

la linda sa...

BEERBELLY: undebrar!!
MALIN: det gör du rätt i, trevlig helg! kramar.