söndag 24 februari 2008

hejdå sverige

inatt (mer exakt klockan 02.00 är det avfärd hemifrån) åker jag tillbaka. ska bli skönt att komma tillbaka till en något varmare vardag. måste försöka sussa lite nu. vi hörs snart igen, och då blir allt som vanligt här på bloggen igen; dagens barcelona, barcelona, och allt vad det innebär... ja ni vet.
saker/personer som inte hanns med (och därmed prioriteras under nästa resa):
1) lillebror, 2) evelina och hennes nyfödda alice, 3) emma men jag försökte faktiskt få tag på dig

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Hoppas du får en bra resa.

www.malinrocaahlgren.com sa...

lyllo dig som fått en sverigedos

Nollan sa...

Hoppas resan gick bra och att det var lika skönt att komma hem som du föreställt dig!

la linda sa...

beerbelly: tack! (det fick jag)
malin: ja den var som det så fint heter lagom lång. men jag längtade bannemig tillbaka från dag ett.
nollan: ja det var super,tack! nu är jag tillbaka i min egen säng igen.