onsdag 20 februari 2008

ska jag sätta frukostmackan i halsen eller spy upp den illa kvickt?

de viktigaste nyheterna på aftonbladets nätupplaga får mest plats. (fina ben till sommaren) det borde rimligen betyda att det som får mest plats också intresserar flest personer, läses av flest antal männsikor. (så blir du smal utan att banta) att döma av artiklarna är ytan det viktigaste och gud förbjude dig om inte revbenen syns till beach 2008. vilken signal vill ni ge egentligen aftonbladet..? kom inte och innbilla mig att man försöker erbjuda någon typ av hjälp till självhjälp eller att det bara är menat ur ett rent hälsosmat perspektiv, för då sätter jag frukostmackan i halsen igen. (hur ska jag klä mig smalare?)

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Nej inga revben i maten tack!
Ska det vara snyggt med så smal så bör man nog vara det naturligt.
Ha en bra dag!
Kram

la linda sa...

beerbelly: har haft en helt ok dag, hoppas du kan säga detsamma :)