fredag 15 februari 2008

tack

tack söta för kommentarer som värmer jättemycket fast jag inte känner er. sandra sussar siesta och jag sitter vid köksbordet och ler åt era kommentarer. castingen kändes lite sådär, vi får väl se, om den kommer självklart vidare rapport så snart jag vet mer. punkt nummer två är i lösa-upp-knuten-process vilket ändå känns som åt rätt håll. där kommer också mer nyheter när jag vet och förstår lite mer själv. kvällen blir likt flera andra fredagar en barrunda i raval. våra hemhoods. en sväng förbi manolo for sure men sedan vet man aldrig. ska försöka "vackra-till-mig" lite nu. men ha en fin och mysig helg och ta hand om varandra och er själva. stor kram.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Trist om inte castingen kändes rätt. Men ibland passar man kanske inte. Barrunda i raval låter rätt. Har mina bekanta här och vi börjar bli färdiga på en fredag. Pallar inte så mycket då.
Du(ni är nog alltid vackra.
Hoppas ni har en suverän kväll!
Kram

Greenchili sa...

Det är lätt att rusa på blint i förälskelsens töcken. Kanske bra att få stanna upp och begrunda lite, lösa saker innan de blir för stora? Vet ju inget så framstår säkert som helt ute och reser, men jag gör så gott jag kan efter förutsättningarna ;)

Stor kram och lycka till med allting! / Chilin

Ps. I efterhand kommer du att se att allting har löst sig till det bästa Ds.

la linda sa...

beerbelly: tack söta!
greenchili: vet att du gör så gott du kan och det uppskattas, är säkert bra, hoppas det löser sig också. stor kram.