söndag 10 februari 2008

burr

jag fryser, det är faktiskt kallt. kallare här inne än utomhus. tokigt. spanien. är bara tvungen att påbörja en tredje eller var det kanske fjärde kopp den här morgonen. nej, jag är inte direkt trögstartad trots mindre utgång igår, bara congelada, det vill säga förfryst. brist på kärlek kanske. mannen är i zaragoza och leker artist. han kommer hem idag, men vet inte hur sent, vet alltså inte om jag får se honom idag och hur pass trött han kommer vara när han kommer tillbaka. jag vet att han har stressat den här veckan, skönt att den här veckan är slut, för mannen är inget bra på att stressa, det blir pannkaka. vi blir pannkaka. platt tråkig pannkaka med sur min. vi får väl se om han kommer hem lite gladare och mer lätthanterlig. jag behöver hans värme...

1 kommentar:

beerbelly sa...

Skumt missat att kommentera. Tur jag kollade förbi.
Gott med kaffe. Hoppas det är varmare och grabben dykt upp. Lätthanterlig med ja =D.
Ha en superkväll!
Kram