tisdag 19 februari 2008

news news news news

jag tänker från och med idag dra igång något nytt här på bloggen. ska så långt det är möjligt avge en "dagens barcelona" varje dag där tips om barcelona av alla dess slag kommer att dyka upp. kan vara bra nu när turistsäsongen kommer igång, för dig som är ny i stan eller för den som bara vill prova något nytt. hoppas ni gillar idén. samtliga inlägg kommer att samlas under just kategorin "dagens barcelona" och blir således enkel att hitta i samlad form när helst ni önskar.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter som en bra idé.
Kan gå att tjäna cash med om du får tag på någon resesida/resebolag kanske?
Då ska du inte lägga ut det här kanske iofs.
Ha det gött!
Kram

la linda sa...

beerbelly: hmm, kanske det...

Nollan sa...

Kanonidé :) Tycker jag som ska till Barcelona för första gången i slutet av april. Väntar med spänning på bra tips!
Ha det!

Greenchili sa...

Haha BB, du kom före med min idé som vanligt :P Fast jag tänkte att om det faller väl ut kan Linda bli sponsrad av kommunen eller turistbyrån(om där finns någon) :D

Utmärkt initiativ Linda! Ifall du har några tips vad man kan göra i juli så kanske jag kan tänka mig att åka dit under semestern :)

Ha en fantastisk dag, kramar från Chilin.

la linda sa...

nollan: jag ska försöka mitt bästa då! kram.

la linda sa...

greenchili: du är så välkommen hit så! :)