onsdag 7 maj 2008

the exam, my god

allting började så bra... (hmm) jag väntande lite småhispig i fel aula, det händer ju bara inte. när jag väl kom till rätt sal, där vi för övrigt haft alla lektioner i just historia, fick jag snart provet framför mig där jag fann att den enklast frågan var mitt namn, trots att jag fick tänka lite för att få fråga nummer två rätt gick det ändå vägen; dagens datum, den sjunde maj 2008. sedan började helvetet, jo faktiskt. det kommer bli underkänt, så är det bara, och den skrockfulla linda förklarar det hela med att hon sa tack när lee önskade lycka till, den lite mer realistiska linda tror att det kan ha betydelse att hon valde att läsa in ett hundra femtio år på ett och ett halvt dygn, vad tror ni..? (tack för att ni trodde på mig i alla fall). nu är det slicka rumpa som gäller.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Det ordnar sig vet du. Trist om det var så svårt förstås. Kan väl ha gått bättre än det känns med om du har tur?
Hoppas det fixar sig bra och att du inte behöver slicka för mycket rumpa..

Nollan sa...

Trist känsla om det inte känns bra. Och visst 150 år på ettochetthalvt dygn låter tufft. Men jag tycker vi skyller på tacket ändå. Skulle ju satsa lite på det där med skrockfullheten har jag för mig.
Slicka på du, om du tror att det hjälper. Det är ingen dålig talang det heller, inte dålig alls.
Hoppas kvällen är bra tros allt.
Kram

la linda sa...

beerbelly: tyvärr vet jag de frå frågor provet, som inte var svårt egentligen, innehöll, och det gick på allvar åt fanders. men men... :)
nollan: ja lite trist och som sgt tyvärr inte bara en känsla, rent faktum. jag får skylla mig själv, rumpslickning kan jag, inget jag behöver plugga in, dags att börja utöva nu bara :) kramar

Monica sa...

men, vad är det för typ av prov? *nyfiken*

OM man har chans att skriva om provet sâ kanske det är en ypperlig chans att verkligen lära sig lite.. (jag minns att när jag hade pluggat in spansk historia inför universitetskurs i Sverige, sâ läste jag alldeles efter en bok av Herman Lindkvist om spansk historia, och sâg att han hade en massa faktafel! Det var lite coolt!
(ps - erkänner, var nog plugghäst, men ändâ!!!)

ps2 - frâga mig inte nu, nu har jag nog tyvärr glömt det mesta!