torsdag 29 maj 2008

stella börjar katalan

stella och jag är uppe i tid som vanligt, vi är ensamma nu då sandra är på jobbresa. idag ska stellabella få följa med till skolan, föreståndare och lärare tyckte igår att hon kunde få följa med, och ingen är så klart gladare än jag och henne. där finns en jättestor terass som hon kan springa runt på när jag katalanar mig och på rasten kan vi kramas. alla är förstås mycket förväntansfulla på stella då jag pratar om henne som den vackraste och mest bedårande dotter världen skådat :)

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter skönt att få ha med vovven. Tror de andra kommer gilla henne. En go hund kan inte gå fel väl?
Ha en super torsdag!
Kram

Nollan sa...

Gissar att hon levde upp till förväntningarna. Fyrbenta döttrar har nog minst lika stor potential att göra det som tvåbenta. De fyrbenta brukar vara bättre på att underhålla sig själva och vara något mindre krävande, samtidigt som de uppskattar uppmärksamhet när de får den :)
Kram

la linda sa...

beerbelly: de gillade henne! :) kram.
nollan: ja det gjorde hon absolut, som sagt underhöll hon sig bra själv och mitt memoryspelande intresserade henne inte mycket :) kram