söndag 11 maj 2008

sandy, kärlek utan gränser

fan i helvetet också, och förlåt till alla er religiösa och annat fin folk som läser min blogg för onödigt fula ord på en söndag, men jag svarade precis på ditt inlägg sandy och så råkade jag trycka på fem knappar samtidigt och det försvann. anyway. ville säga några väl valda ord. det blev ju ingen läkare utan gränser av varken dig eller mig, inte barnmorska heller verkar det som, men vi båda kan ju titulera oss som medlemmar av "kärlek utan gränser". där ses mellan fingrarna på idioter, lögnare och andra typer av svin, alla är värda en andra, tredje och sjätte chans. (ligger du där inne och gråter nu föresten..? nej du är inte patetisk, bara i stort behov av att rensa kanalerna). puss på dig. (ps. klart han kan ändra sig. vi har väl också gjort något svinigt någon gång...eller..?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack, fina.

jag tror inte att han är ett svin egentligen, men det kanske blev för mycket känslor och för lite gränser, och så glömde han kanske bort att han hade målat in sig själv i ett hörn i hemlandet. jag borde ha lärt honom hur man släpper en bomb i hemmet. jag gjorde det och har aldrig ångrat mig. det handlar mest om att våga och att fatta att man bara kan vinna.

han är fortfarande välkommen tillbaka. men det beror ju också på hur sådana där rättframma mail tas emot. jag hoppas att han bara lägger huvudet i händerna och säger "men herreguuuud". det är ju en helt normal reaktion.

tror du att han kommer tillbaka? jag orkar nämligen inte med att stänga in mig och grina och vara patetisk (haha...jag grinade faktiskt inte nu. men jag var påväg innan jag läste ditt inlägg). jag tycker att det är ett brott mot mänskliga rättigheterna att åka hem och linda in sig i lusekoftan när det blir jobbigt. ta det som en svensk och styr upp dig själv, no?

tack igen, fina.

pussar,
s.

la linda sa...

nej jag tror väl inte han är ett svin egentligen heller, men varför ska de ens kvalificera sig till idiotiska gäringar, det skulle jag vilja veta. högst onödigt måste jag säga. jaja, skit händer. nu är det som sagt bara att hoppas att han fattar att han kan vinna, att han kan hoppa över fjorden och hamna tillbaka i barca igen. tror jag det kommer hända? vet faktiskt inte, men jag är säker på att han svarar på mailet. låt oss vänta på det. puss.