onsdag 14 maj 2008

jobbiga ovissa livet

vi börjar med den glada nyheten, spanskaprovet klarade jag utan problem. den tråkiga är att jag blev underkänd i konsthistoria, provet jag gjorde igår, som jag var helt säker på att jag klarat av. nu är det prat och mail med lärare och universitetet för att se vad vi kan göra åt saken, håll alla tummar, fötter, tår och armar, för jag behöver all tur i världen. (kan det varit för att min katalanlärare igår berättade för mig att just tisdagen den trettonde är otursdag som våran fredagen den trettonde här..?) fy farao, det där var orättvist på riktigt.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Hoppas det fixar sig. Håller rubbet :)

Kram

Nollan sa...

Grattis, eller kanske snarare väl kämpat till den goda nyheten. Håller alla kroppsdelar jag kan komma på utan att ramla ihop i en hög och hoppas att det löser sig!
Kram

la linda sa...

beerbelly: tack söta du.
nollan: det uppskattas verkligen, tack.