fredag 23 maj 2008

målmedveten & kaxig = jag

det måste vara ungefär fem år sedan, eller sex, jag klämde ur mig att jag innan min tjugofemte födelsedag skulle gett ut min första bok. lika kaxig och målmedveten som jag var då, är jag idag när jag inser att det kommer att bli verklighet. boken är mer än halvvägs klar och fortsättningen har jag redan klar i huvudet. inte förrän i oktober fyller jag, men räknar med god marginal att vara klar senast i juli. själva utgivandet tänker jag kontrollera över själv med hjälp av vulkan.se som så många andra innan mig och omslaget kommer att illustreras av nära vän. jag är just nu både nöjd, stolt och förväntansfull :)

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Cool. Det är onekligen värt att vara stolt över.
Ha en bra dag!
Kram

la linda sa...

beerbelly: tack detsamma, trevlig fredag :)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Coolt. Bravo. Visst är det fantastiskt med Vulkan? I like too.

Lycka till.

la linda sa...

maria: vulkan är super! :) tack!