tisdag 6 maj 2008

stackars stella

igår när jag varit ute och kissat stella sista gången var jag så nöjd med att hon gick raka vägen in och lade sig i sängen för att sussa. det var liksom på tiden och kändes skönt. sedan när jag ska gå in och ge henne en godnattpuss (jo vi pratar fortfarande om hunden), då ligger hon inte där..!! under lätt panik vänder sandra och jag upp och ner på lägenheten utan framgång, stella är borta :( så öppnar jag ytterdörren och vem sitter inte där snällt i trappuppgången och väntar på att få gå in... söta stackars stella!!

1 kommentar:

beerbelly sa...

Hahaha förlåt. Tur att hon satt kvar och var snäll åtminstone. Förstår paniken. Trots det en rolig bild när du öppnar dörren och vovven sitter där med undrande blick. Jaha är det här den nya stilen.. få sitta här och vänta på att få komma in :)
Ha en bra dag!