måndag 5 maj 2008

skrockfull värre

om ni funderar över varför det mer sällan dyker upp historier om män här på bloggen så har det inget med avsaknaden på dem att göra, det är bara det att jag blivit skrockfull. tror det vilar en förbannelse över mig och om jag berättar om att jag träffat någon intressant kommer den historien säkert förbannas och gå åt fanders på nolltid, därför tänker jag undvika sånt till det att jag 1) är gravid, 2) är gift eller 3) att allt ändå skitigt sig på egen hand. har jag blivit galen..? ja kanske, men det är väl inte så konstigt efter allt hullerombuller i mitt liv på senaste...

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött att det händer lite även om du inte berättar. Lycka till förstås.

la linda sa...

beerbelly: jag säger inte heller det magiska ordet på fyra bokstäver längre i detta sammanhang, det ska inte heller vara bra tydligen, men jag uppskattar din omtänksamhet ;)

Nollan sa...

Haha, gott att höra att det inte råder stiljte på grabbfronten även om inte allt kommer upp på bloggen. Lite lagom skrockfull kanske kan vara bra!

la linda sa...

nollan: ja jag tror det :)