måndag 26 maj 2008

optimist javisst!

från en helt död föregående vecka på castingfronten har jag imorgon två castings. min sannolikhetsuträkning säger mig då att jag rent logiskt borde få ett av dem :) skadar aldrig att vara optimist. och vad det gäller katalanskan går den framåt och är fortsatt rolig. jag är nöjd som firren i plurret. det ryktas också om att jag skaffat mig en beundrare i skolans lokaler, personligen trodde jag han gillade män, men det återstår att se. och för er upplysning har jag idag bjudit in någon på middag, datum att bekräftas liksom hans ja eller nej. vidare information kommer naturligtvis i den frågan när det finns. kram så länge.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Håller tummarna för lyckade castings och att de är roliga oavsett :)
Beundrare och middagar .. avis men glad för din skull.
Kram

Nollan sa...

Som vanligt mycket på gång i Barcelona. Lycka till med - allt!
Och jag lovar dig, ingen kan missta dig för man ;)
Kram

Elin sa...

hej sweetie! tack för din omtanke! ska på föräldraträff idag, får se om jag hittar ngn att hänga med, annars så kanske jag ber dig hooka upp mig med din kompis!
puss!

la linda sa...

beerbelly: tack, vi får väl se hur det gått. kram.
nollan: man kan alltså inte det, nej det har du nog rätt i ;) stor kram.
elin: hej söta, hoppas det går bra, annars inga problem, i do matchmaking. kram.