söndag 13 januari 2008

busy doing nothing

hej alla ni som inte tappat hoppet på mig och min rapportering. jag har spenderat hela helgen längtandes till idag och ingenting annat. lite reashopping och utgång men det har bara varit, om än trevliga, parenteser. idag kommer den fina. för att stanna. jag har varit och tittat på ett jättefint rum åt honom och idag ska vi dit igen och se om han gillar. om en timma är jag på väg till statonen för att hämta honom. veckan utan honom har varit flera telefonsamtal per dag, mycket kärleksfulla sms och massa massa möten i drömmar.
jag hoppas er helg varit trevlig och inte alltför kort, lovar att komma tillbaka med rapport snarast.
stor kram.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Helgen är löjligt kort. Trots det helt suverän.
Låter mysigt hos dig.
Ha en superbra fortsättning på dagen.
Kram

frkWilliamson sa...

åh va kul!

Greenchili sa...

Åh precis sådär känns det med mr cutey cute! Njuuuuuut....

Nollan sa...

Hoppas nu mötet blev lika bra som i drömmarna. Eller det blev nog bättre! Blir nästan lite avis ;)
Ha det nu riktigt bra!

Anonym sa...

Underbart att du är så förälskad efter vad det verkar....:) Kul med uppdatering åxå...:)

la linda sa...

beerbelly: det hade jag, tack, kram och godmorgon!!
seglarflickan: mmm ja!! :)
greenchili: jag njuter av varje sekund, tro mig!
nollan: det blev bättre. helt underbart det här, undrar fortfarande om någon ska väcka mig snart och säga att allt bara var på låtsas.
lerica: helt tokförälskad skulle jag vilja påstå!! :)