tisdag 15 januari 2008

fame 2008

nu närmar sig mitt årsprov på (musikal)skolan med stormsteg. av någon anledning valde de att flytta fram det till den åttonde februari. ny koreografi att plugga in på jazzdansen och vad det gäller sång och teater så är det finslipning som gäller. stepdansen blir med all säkerhet något nytt och där ska jag självklart göra mitt bästa, men det är inte det ämne jag tänker lägga ner all min fritid i för att göra bra. det var lite uppdateringar på skolfronten. på jobbfronten avtjänar jag min sista arbetsvecka :) lycka och lättnad!! ännu mer lycka infann sig igår då jag fick veta att jag blivit antagen till casting för en musikaluppsättning här nere i barcelona. vi får väl se hur det går. kram och godmorogon!

7 kommentarer:

frkWilliamson sa...

*håller tummarna för att castingen går bra*

Anonym sa...

Mami håller tummarna. Det vet du. Ha en bra dag. Puss & Kram

beerbelly sa...

Mycket på gång. Skönt att du slipper jobbet snart.
Hoppas casting och allt annat går bra. Ska bli kul att höra.
Ha en riktigt bra dag!
Kram

la linda sa...

seglarflickan: sóta du!! tack.
mami: så klart jag vet. puss.
beerbelly: ha en riktigt bra dag du också, och tack !!

Greenchili sa...

Åh vilken drömsyssla! Jag är oerhört avis på dig - men inte missunnsam såklart!

Kram

Nollan sa...

Full fart framåt verkar det som, lycka till med både skola och casting! Och ha det fortsatt bra!

la linda sa...

greenchili: ja, det är precis vad jag känner också! :)
nollan: tack söta!!