måndag 14 januari 2008

en överaskningarnas man

nu har han flyttat hit! igår runt ettiden mötte jag upp honom i ett mycket kärt återseende på stationen. vi tog en taxi till det som skulle bli hans nya hem, som sandra och jag under lördagen kollat in för att få en ide om det. hela gårdagen spenderade vi naturligtvis tillsammans och vi avslutade den med att titta på en av hans favoritfilmer; dirty dancing!! (dirty dancing!!) han lät också avslöja att han ljugit om sin ålder och undrade sen om jag ville lämna honom... (galning). inom mindre än en minut hade min pojke på tjugofem förvandlats till en man på trettio going trettioett. (like i care). mmmmm. han är fortfarande underbar!

12 kommentarer:

frkWilliamson sa...

här går det undan! fast varför ska det inte göra det när det känns rätt? låter som kärlek vid första ögonkastet, romantiskt och underbart! kram

la linda sa...

seglarflickan: det avr kärlek vid första!! :)

beerbelly sa...

Låter riktigt mysigt.
Dålig stil att ljuga om åldern ... men inte lika illa som att ha dirty dancing som favorit film ;). Haha sorry måste reta lite när du verkar lycklig.
Ha en superbra dag!
Kram

Greenchili sa...

Men nä, ljuga om ålder är kass! Inte för att ålder är viktigt, men för att ljuga öht är...illa. Inte säga = ok. Ljuga = blä.

Romantik, däremot, det är underbart :)

la linda sa...

beerbelly: inget kan reta upp mig nu! :) ha en superdag du också. kram.

la linda sa...

greenchili: tyckte mest det var larvigt skrattertande. kram.

Agneta - My Nail Mania sa...

Åhhhhhhhh!!! Jag säger det igen. Åhhhhhhh!!

beerbelly sa...

Hon... vad håller du på med?
Kollar dirty dancing..?

la linda sa...

hon: jag säger samma sak; ååååh.
beerbelly: nu ska inte du vara sån ;)

beerbelly sa...

hähähä :-D

Monica sa...

Ojdâ! Jag har varit ihop med tvâ som ljugit om sin âlder alldeles i början. Den ena är jag skild frân. Den andra är jag lyckligt gift med...

Men, ni bor väl inte ihop _redan_??????

la linda sa...

monica: nej jesus kristus, men han har flyttat till barcelona. :)