lördag 26 januari 2008

tanter pa semester

har ar vi trotta, alla forsok till att ga ut har hittills misslyckat, vi kor en sa kallad pensionarresa men ska aterigen ikvall se om vi klarar oss ut en svang. mycket promenader och intryck pa dagtid tar uppenbarligen ut sin ratt.
annars ar allting fortsatt bra i stovellandet, men vad vi smygsag igar av nattlivet var inte imponerande. heja barcelona pa den fronten! vi langtar inte hem, men vi tycker att det ska bli trevligt att fa komma hem pa mandag igen. jag saknar mannen. vill pussas lite. fortfarande karlek. mmmmmm. ska se om jag kan fa tag pa honom nu. stor kram. over and out for today.

3 kommentarer:

Nollan sa...

Florens är en himla fin stad. Blir lätt att man nöter ut ett par skor eller två där. Var där tidigt i höstas, då det fortfarande var varmt nog att gå barärmad. Fick höra att det fanns något turistsyndrom speciellt för Florens, så mycket att se på så lite yta att sinnena blev som överstimulerade och man blev galen. Hoppas du klarar dig undan :)

la linda sa...

nollan: jag tror jag drabbats! hjalp!!

Nollan sa...

Illa, illa! Men jag tror att det självläker med tiden. Har hört att gott vin och god mat ska dämpa symtomen, så du får ta det så länge :) Dansa loss lite också kanske, så man får utlopp för all den där stimulansen! Annars går det över vid hemkomst, hoppas jag ;)