onsdag 23 januari 2008

tillbaka

godmorgon, godmiddag och förlåt!
nu har jag varit så där försvunnen igen, och det är alltså inte på grund av mitt förra inlägg, jag har inte tvingats gå under jorden, inget sådant. har pysslat här hemma, pluggat och lekt student som jag nu kan titulera mig. har pratat hit och dit med csn som nu äntligen fått tummen ur... ja ni förstår. hoppas ni haft det bra, ska uppdatera mig på era bloggar nu.
dagen bjuder på moto-tur med mannen, vi ska som han uttryckte sig tappa bort oss runt omkring barcelona, dansträning och senare sen dansklass så klart. ha en bra dag!

5 kommentarer:

Nollan sa...

Kul att du är tillbaka, blev lite orolig där ett tag med tanke på förra inlägget ;) Låter som att livet rullar på. Kontakt med CSN är dock något som jag brukar rekommendera att man undviker. Numera är kontakten oss emellan liten, pengar vill de dock ha varendaste månad :( Hoppas borttappandet runt Barcelona blev trevligt!

Greenchili sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Greenchili sa...

Äh du klarar dig alltid, det vet vi ju!

Prata inte om CSN, de kommer snart börja skicka elaka återbetalningskrav till mig. Blärk :S

Ta hand om dej!

beerbelly sa...

Låter som du har det bra och det är viktigast. Kul när du uppdaterar men förstås inget krav :-)
Skönt att det löst sig med csn.
Ha det gött!
Kram

la linda sa...

nollan: bli inte orolig, men jag ska forsoka battra mig!
greenchili: ska aldrig mer prata om dem, pengarna har kommit ;)
beerbelly: jag har det verkligen bras, men uppdatering maste bli battre. ta hand om dig!