onsdag 9 januari 2008

lååångt hejdå ses snart

när jag lade mig igår lade jag mig med känslan av att han var på väg tillbaka lika snabbt han lämnade. han sprang iväg vid elvasnåret igårkväll och kollade lägenhet, allt för att kunna komma tillbaka till något. allt för att bara åka hem oh hämta det han behöver. komma tillbaka för att stanna. och så när jag vaknade i morse hade jag ett meddelande på mobilen som sa "jag kunde inte åka, den sista bussen var inställd, verkar inte som att den här staden vill att jag lämnar..."
inte bara staden...

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Riktigt skön hoppfull läsning här ett tag nu :-).
Hoppas du får en underbar dag idag med :-D
Kram

la linda sa...

beerbelly: hoppfull 2008-läsning ;)

Agneta - My Nail Mania sa...

Naaw. Det är ju så man börjar gråta. Så oförskämt romantiskt ;D

la linda sa...

hon: eller hur..!!?? :) linda saknar