fredag 4 januari 2008

hjärtat slog en dubbelvolt

hjärtat slog en dubbelvolt igår när jag öppnade mitt myspacekonto och jag hade fått ett mycket efterlängtat meddelande från en saknad fotograf based in florens. vad jag itne hade berättat för honom, men nu gjort, och itne heller för er, men nu tänker göra, är att sandra och jag ska till florens den tjugofjärde januari. en femdagarssemester. ska bli supernajs. och fotografen kommer antagligen se till att vara på plats. jag vill absolut vara singel januari ut. hihi.

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe ja det kan bli jobbigt hela januari ;)
Kul att resa till florens kan jag tro. Roligt med saker att se fram emot. Fotografen hoppas jag bara är snäll och som du vill.
Ha en bra dag nu :-)

Insyn sa...

det var helt vanliga Ryanair jag kollade på. Hittade flyg för en krona och betalar bara skatterna. Men egentligen borde jag inte alls åka till Marseille... svårt det där! Vad gör du i Barcelona? (för det var väl där du var, jag kollade lite snabbt)

la linda sa...

beerbelly: jag hoppas också han är/gör som jag vill, vore ju ett drömläge! kram.
tildaklara: jag är här sedan två år tillbaka, jobbar på bank i två veckor till och som mäklare förut. nu ska jag ägna mig helt åt mina musikalstudier och göra allt för att i framtiden kunna komma in på spaniens motsvarighet på scenskolan. får väl se hur det går.

beerbelly sa...

Jepp drömläge och det här är året för det/sånt/allt :-).
Kram

la linda sa...

beerbelly: perfekt, jag älskar 2008!