torsdag 11 oktober 2007

como sobrevivir.

godmorgon godmorgon.
kanske men bara kanske har min kropp börjat förstå att vi faktiskt inte har tid för mer sömn än den lilla mängd jag nu ger den, att vi jobbar hårt under vår vakna tid och att det inte ens är en förhandlingsbar situation for the moment. idag vaknade jag första gången alarmet ringde och jag klarade ta mig upp, hade tid till dushning och lugn frukost; mitt sista paket av ekströms kallvispade hallonkräm. (kan någon skicka ner några fler paket samt gevala brygg mellanrost..?)
visst är jag trött men jag kom i tid till jobbet och känner mig trots trötthet glad och full av inspiration. vill bara hem och dansa och sjunga, öva på det som övas skall och njuta av att äntligen vara elev inom ämnena sång, dans och teater.
kram.

Inga kommentarer: