onsdag 10 oktober 2007

stepp, sång och jazzdans.

idag har jag haft nya klasser. liksom rubriken avslöjar var de just stepp och jazzdans samt sång. helt underbart. i sången började vi med mycket andningsövningar och råd om hur man bör stå och ta luft beroende på vad man sjunger. lärarinnan verkade väldigt bra så jag tyckte det var lika bra att be om privatlektioner, (någon som vill ge mig det i födelsedagspresent..?)
därefter hade vi stepplektion och det var helt otroligt roligt och inspirerande i nya skorna. väl hemma satte jag på pjucksen igen och övade ytterligare. är lycklig över känslan att känna att det går bra. svårt men bra. vi kommer att bli hejare på det där. därefter kom jazzdansen som också var rolig och inspirerande med bra instruktör som bland annat haft en roll i CATS. trots lite nerver gick det bra och jag övade också på detta väl hemma i kök, hall och sovrum. LYCKA. jag är glad igen. jag brinner. mår bra. får göra vad jag vill. jag lever min dröm. "må det gå väl med csn, amen".

1 kommentar:

Disanisa sa...

Vad skönt att du känner att du mår bra igen!