söndag 14 oktober 2007

heterosvin och bögar i kvinnokropp.

helgen har också gått i analysens och diagnosernas tecken. till exempel tvingade jag in sandra och cissi på miss sixty där snyggingen i min klass jobbar för att få deras utlåtande i huruvida han är bög eller inte. några minuter senare kommer de ut och jag ser dem skaka på huvudet. "nähä han jobbade inte eller" frågade jag och fick ett snabbt svar på tal. utlåtandet löd att jag hade dålig fantasi då han var en kopia av granne nummer två, men någon bög var han tydligen inte. "verkligen inte, ett typiskt hetrosvin". de gillade inte. han trodde sig vara för snygg och påminde för mycket om en latinovariant på stockholmskille jobbandes i SOLObutik.

helgens andra stora diagnos och analysering gällde min inte alltid lika lyckade relation till det motsatta könet. sandra har tydligt märkt att jag intresserar mig för bögmän eller åtminstone finner killarna på gränsen mycket attraktiva. nu tror hon sig i alla fall veta varför. hon tror att jag är bög. att jag gillar killar, vilket för en kvinna är helt normalt, men inte för en man, vilket sandra alltså tror att jag är. kvinna på utsidan och man på insidan. "men inte transvestit" bara en kvinnlig bög liksom.

tja, varför inte.

2 kommentarer:

Disanisa sa...

Men, den där inte alltid lika lyckade relationen till killar... Kunde det inte bli bättre om du, inte struntade i, men åtminstonde minskade på kraven angående utseendet och la mer vikt på insidan?

Kram!

la linda sa...

hmm... jo men jag har nog inte så himla höga krav på utsidan dessvärre. är inte så ytlig faktiskt. men däremot har jag dålig otur, försöker hitta fina insidor men mäniskor är inte alltid vad de utger sig för att vara desvärre.
kram.