fredag 26 oktober 2007

pojkprat, skvaller, uppdatering

igår kom min granne ner för att gratta. jag säger inte så mycket mer, att jag tycker om honom är uppenbart och att situationen inte är optimal ännu mer uppenbar antar jag.
flirtandet med pojken i klassen fortskrider. nu har som sagt laura i min klass kommit på och fått mig att erkänna spänningarna han och mig emellan. men det är bra. en opartisk rådgivare som kan se vårt varje dag spel. imorgon (idag alltså) ska vi ut och dricka öl med klassen efter skolan, sedan får jag avbryta för jobb men vad gör man inte för konsten. ska bli intressant att se de som man ännu inte sett så mycket utanför skolan i en "vanlig" miljö. jag gillar mina klassisar. mer och mer. alla är så gulliga, starka karaktärer och personligheter, men vi är ett bra team.

Inga kommentarer: