fredag 19 oktober 2007

fame - i´m gonna live forever

så idag gick det upp ett ljus till mig. jag har äntligen bestämt mig för vad jag vill jobba med, vad jag ska bli när jag blir stor; jag utbildar mig! och det är helt otroligt roligt och motiverande. jag är överlycklig, på riktigt!! idag har vi haft dans och sång liksom varje onsdag och torsdag. jag har ytterligare förhört mig om privatlektioner i sång idag och imorgon får jag mer information om priser. men det är ett måste. måste få jobba på min röst. den är mitt starka kort. det måste bli starkare. ska jag göra det här är det bara 200% som gäller. vill göra det här till fullo och lite till.
(kommer behöva allt stöd jag någonsin kan få).

psst... det är som att leva fame. vi har en leroy, vi har alla elever och alla lärare, vi har ambitionen. i korridorerna sjöngs och dansas det. det här är vad vi alla brinner för och vi gör allt och lite till för att lyckas. dock finns inte avundsjukan man hade kunnat vänta sig att hitta. alla är villiga att hjälpa och sammanhållningen super.

Inga kommentarer: