måndag 8 oktober 2007

long time no seen...

idag är det en månad och en dag sedan jag senast skrev, där emellan har jag hunnit en hel del, blivit kär och dumpad, haft brand i trapphuset, mått dåligt, inte jobbat, haft stort stöd av världens bästa själsfriend sandra, hittat skolan i mina drömmar i barcelona (!!!) jag som inte trodde det fast något sådant här, börjat på den idag faktiskt (se nästa blogginlägg), slängt ut raffa som bodde med oss efter många små och stora men tråkiga incidenter, börjat jobba igen (idag), totalt hånglat med två grannar, målat en vägg i hallen i tavelkritefärg, kommit på att vi vill måla återstående i rött, helt och hållet flyttat ut mig själv från lägenheten i borne (skönt, inga fler svenska turisters klagan), sagt hejdå till min första chilenare, fått en ny kusinita "la paulina", varit hemma i sverige på snabbvisit, skaffat facebook trots att jag lovade mig själv att det aldrig skulle inträffa... blivit en månad äldre ;)

det var väl ungefär det hela, nästa blogginlägg som kommer inom kort handlar om min nya skola och min framtid.
kram.

1 kommentar:

Disanisa sa...

Har väntat på din comeback så blev så klart jätteglad när det kommit ett nytt inlägg här!
Tänk, vad mycket det kan hända på en månad... Kram!