söndag 14 oktober 2007

ännu en helg till ända.

så var det snart vardag igen. ska bli kul med skolan men det känns mindre roligt att jag inte lyckats få hjälp av någon katalantalande förmåga att öva stycket till teatern imorgon. barbara som jag hade planerat som offer i frågan var tyvärr tvungen att jobba så jag får be om hjälp imorgon på jobbet istället.

det har varit en ganska hård helg. cissi och jag lyckades bli apfulla igår och har av naturliga själ därmed inte mått så bra idag. flirtade gjorde vi med proffesionalism och drack gjorde vi som karlar. inget att vara stolt över men så var det i alla fall.

sandra, mamman i huset, tog sitt förnuft till fånga långt innan oss och begav sig därför hem flera timmar tidigare. lika bra kanske så slapp hon se eländet.

förlåt gud för mina synder.
amen.

Inga kommentarer: