lördag 27 oktober 2007

klassflirt och dans

underbar dansklass idag. vi hade gemensam tvåtimmarsklass med tvåorna och treorna och övade in en koreografi från den heta musikalen hairspray. superkul koreografi med mycket puls. därefter gick vi alla tillsammans och tog något att dricka och sedan var jag tvungen att springa till jobbet. min klassflirt och jag blev till min stora förtjusning ihopparade att dansa tillsammans men mina tvekningar om hans läggning de fortsätter att pendla mellan gay och hetero ungefär var tredje minut. och alla andra är lika osäkra också. jag får nog fråga rakt ut. lättast så skulle jag tro. nästa lördag, om en vecka alltså, ska jag ha födelsedagsfest och då kommer han så om inte innan får jag ta reda på fakta. skulle vara intressant att veta om hans intresse för mig sträcker sig längre än vänskapligt... jag är bara förvirrad. idag när vi var ute var det en kille som uppenbart stötte på honom, om han stötte tillbaka eller inte vet jag inte. näe... det måste bli ett slut på den här tankeverksamheten. over and out for now.

Inga kommentarer: