torsdag 18 oktober 2007

ny dygnsrytm

jag har fått ett fruktansvärt tråkigt schema för uppkommande vecka; läs min födelsedagsvecka (!!). har gjort allt som står i min makt för att försöka byta bort och ändra men ack och förgäves. nästa vecka går eran linda på nattskift. jag kommer jobba som vanligt måndag och tisdag men sedan onsdag, natten till torsdag, börjar jag 23.30-07.30 och så fortsätter jag fram till måndag morgon. därefter har jag hela måndagen och tisdagen ledig och sen back to reality. puh... blir nog en hel del blogginlägg den veckan. har fått tips av nattskiftsveteranerna på jobbet att ta med kudde och komma i bekväma kläder för oftast är det inte fler än fem samtal per natt så det finns möjlighet att sova. jag tänker absolut försöka sova. vill inte rubba dygnsrytmen totalt.

1 kommentar:

Disanisa sa...

Ja, hoppas du får sova då... Vem vet, det kanske blir riktigt lättförtjänta pengar som du bara behöver sova för att få! =)