måndag 31 december 2007

angående lördagen

vi gick till den där baren dit vi alltid går, på den där gatan vi eventuellt gått på allt för många gånger 2007, skatebaren där det hänger lite av varje och framför allt för mycket svenskar. till den gick vi. tidigare under dagen hade killen som jobbar i dörren på den baren skickat meddelande till mig och ville att vi skulle ta en öl eller någonting. han blev överlycklig när jag kom och visade stort intresse hela kvällen. jag tycker han är charmig men hade önskat att hans hår inte varit så himla tunnt (snacka om att leta fel). senare den kvällen eller rättare sagt tidigt morgonen därpå pussades vi på en bar runt hörnet. den som har öppet så länge och nästan är helt befriad från turister. igår träffades vi igen och han brände sina broar. trodde tydligen det var okej att pussa mig på gatan som om vi varit ett par i år (och vi är ingenting!!) och bete sig som om vi var kära upp över öronen. han verkade inte märka av mina tillbakaryggningar. för fort för mycket. jag ska berätta att det inte känns okej. har ingen att dölja något för men vill heller inte visa världen något som inte existerar. godmorgon :)

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter som en roligare utekväll åtminstone. Även om han var lite väl på då kanske. Kan inte klandra honom för det kanske men borde märkt att du inte var det.
Bra att du säger till tycker jag. Han är väl kär och hoppas.
God morgon :)

la linda sa...

beerbelly: jag sa inte till, jag ryggade ifrån men det uppfattades nog inte. ska däremot säga till honom idag. han kommer att ringa. (han tror ju vi är ett par. nyår är ens tor dag för nykära ;)

beerbelly sa...

Hehe ja kanske det :). Eftersom jag aldrig är kär så vet jag inte.
Hoppas det går bra. Förstod att du inte sa till då. Bra att du tänker säga till borde jag skrivit.

Pippi med Damp sa...

Kan det vara Bar Manolo?? Bara en gissning;)
Gott nytt åroch lycka till med männen det nya året!