lördag 8 december 2007

"klick"

så eftersom att jag låg i sängen hela kvällen igår, mådde allmänt piss och tyckte lite synd om mig själv, så blev det en del internetande. f. (fotografen) loggade in sig på msn precis när jag hade tänkt sova så det blev ganska snabbt ändrade planer. det slutade med att vi pratade i ungefär två timmar och så hade jag en ganska trevlig fredagskväll after all. jag måste gjort ett bra första intryck på honom (han på mig också för all del), han måste också kännt gnistrorna spraka mellan blixtrarna... kanske var det så här när kungen mötte silvia och det sa "klick", kanske är det så här det ska vara. nu är vi i alla fall rörande överens om att vi vill träffa varandra igen, gärna innan jul. han kanske kommer förbi en sväng...vi får se. (han tycker visserligen att det är "min tur" att komma till florens men det kunde han eventuellt se mellan fingrarna på). kan man verkligen göra så här..?

7 kommentarer:

Nat sa...

Att man kan ;)

Du, tack för ditt supergulliga inlägg hos mig, gjorde mig tårögd.

Massa kram

la linda sa...

nat: vilken tur ;)

GANSKA LAGOM sa...

Hejsan! Måste ju se vem du är som tittat in hos mig! Du verkar ha det spännande i Barcelona. Kollar nog in hos dig med! =)
Mirakelkvinna vet jag inte om jag är förresten...! Haha... Känns som om jag inte hinner allt så bra som jag borde, men nåja, det funkar rätt bra. Vi är ju två om det (jag o sambon - bebis L's pappa).

beerbelly sa...

Klart man kan. Eller man .. klart du kan åtminstone :).

Fröken Fisk sa...

Håller med BB klart du kan.

beerbelly sa...

Frisk eller i florens? Ha en bra kväll.

la linda sa...

ganska lagom tjej: du är mer än välkommen tillbaka!
beerbelly: du har övertygat mig (inte så svårt), och jag är i barcelona men träffade en annan italienare vilket förklarar mitt uteblivande ;)
fröken fisk: hihi, härligt!!