söndag 30 december 2007

helgsammanfattning

här händer det mycket och inget som vanligt. i fredags blev det utgång och jag vågade mig på det stora farliga megaakomplexdiskoteket razzmatazz. precis som jag sagt sedan jag kom till barcelona (utan att ha belägg för det eftersom jag aldrig tidigare satt min fot där) gillar jag inte stället, det är inte min musik och jag gillar inte så där superstora ställen utan personlighet. nu kan jag äntligen säga det och ha belägg för det jag redan trodde mig veta. där blev det så klart sent/tidigt och efter två timmars sömn var det dags att följa sandras föräldrar till bussen då de skulle tillbaka till sverige igen. mitt ur ingenting ändrade jonny igår sin biljett och flög huxflux hem till uk igen. han påstod att han fått ett erbjudande om jobb för nyårsafton men jag är inte säker på om så var fallet eller om det låg någon annan hund begraven någonstans. igår kom också sandras söta bästa väninna lotte från sverige så det blev utgång då också (se nästa inlägg).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undrade just vart du blev av! =)
Gott nytt år till dig!
Ah! Skulle fråga med! Vet du om du kommer hem någon gång innan Barbro fyller år?
Kram!

beerbelly sa...

Gillar inte sådana ställen heller oftast. Någon enstaka gång kan det vara roligt dock. Bra att du bekräftade/kollade misstanakrna ändå. Trist att inte veta.
Frågan med jonny är väl om du bryr dig om att han åkte? Då är det tråkigt och jag hoppas han verkligen hade jobb.
Ska bli kul att höra hur utgången igår gick :)
Ha en bra kväll. Kram

la linda sa...

lerica: jag var här omkring om än något avvarande :) februari sa du...njae det blir nog svårt. får fundera hur det kan lösas. kram.
beerbelly: nej det gör ju som sagt inte jag heller, men nu har jag som sagt belägg för det jag säger vilket alltid underlättar. tråkigt att jonny åkte men allt gick så snabbt och på ett så knepigt sätt. chock. kram.