lördag 22 december 2007

second hand och tjejmiddag - lovely

skulle iväg och hitta ett täcke till jonny och smet in på en av alla second hand affärer här runt hörnet...och vad hittade jag..om inte stövlarna i mina drömmar. tror jag velat ha dem i hela mitt liv utan att veta om det, underbart ;) kärlek vid första ögonkastet. på tal om kärlek. var förbi grannen och pussades lite igår, har ju ett mission att slutföra där ;) i signad juletid... hihihi... klockan nio ska jag möt upp med flickorna i klassen för tjejmiddag och sen får vi se vad natten har i sitt sköte. ingen aning i ärlighetens namn, gårdagen var ju liksom ganska tuff. jaja. (och jonny fick inget täcke by the way) ha en bra kväll.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe vet inte vad jag ska säga .. inte helt vanligt ;). Låter bra och stackars jonny?
Behöver väl inte ens hoppas att ni har roligt =).
Kram.

la linda sa...

beerbelly: det var trevligt men jag fick gå hem för vovven mår inte bra.

beerbelly sa...

Trist :(.
Hoppas det blir en bra dag idag ändå. Hörs vi inte mer innan så god jul kramar med.

la linda sa...

beerbelly: detsamma till dig, stor god jul kram. ta hand om dig!!