lördag 1 december 2007

något meningsfullt

jag skriver mycket tokigheter och oväsentligheter här på bloggen, pratar mycket om inget och tycker till om saker som ingen annan tycker till om. men så ibland är det som att livet stannar till en stund. när du blir påmind om verkligheten, när alla ord bara känns små. som idag.
(jag tänker inte ens försöka ge dig ord som kan få dig att må bättre, jag hoppas du förstår ändå. någon gång ibland är ord överflödiga. idag är en sådan dag. men tanken finns här. ta hand om dig.)

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Tycker inte du skriver så mycket tokigheter (skriv mer sånt ;)). Kul att läsa om någon som lever ett helt annat liv, på många sätt en annan värld..
Kanske är egocentriskt av mig men jag tror att du skrev om mig och det värmer.
Klart du har talang!
Inte minst som gaymaneater ;).
Porträtt/mode fotografer blev fotografer av en anledning tänker jag fördomsfullt..(betyder inte att jag inte är avis på dem iofs). Kul att det blev lyckade bilder.

Är fortfarande inte sugen på att blogga eller något annat för den delen. Men tänker på dig/er och läser ibland. Hoppas det blir en bra dag och att du får läxa upp grannen om det är det du vill. Bor det ingen som är ledig i ert hus?

la linda sa...

beerbelly: du får titta tillbaka när du vill och självklart var det till dig inlägget var. fler tokigheter utlovas. ska helt enkelt bli ännu mer ärlig. den här fotografen hade säkert sina syften, fast de hade med något så manligt som skateboards att göra. därmed inte sagt att han trivs i situationen. kram på dig. och föresten. finns bara en granne som intresserar mig iaf ;)

beerbelly sa...

Tack det gör jag :). Har onekligen radat upp återfall idag..
Va, var fotografen gay med? Märkligt. Är väl iofs vanligare i din värld. Mycket ovanligt i min (tror jag). Ang grannen .. det är väl så det brukar vara förstås. Får hoppas det fixar sig ändå. Tycker bara att det är lite synd när bra tjejer (utgår från att den possesiva är det trots allt). Slåss om samma kille. Det jag menar är att som kille kan jag säga att det nog inte finns några (eller ytterst få) män som är värda den uppmärksamheten.
Förstår att det inte är helt lätt styrt dock ..och som sagt hoppas jag att du vinner förstås :)

beerbelly sa...

Kram med förstås.

la linda sa...

nämen nu förklarade jag mig uppenbarligen dåligt. (skyller på att jag varit för länge i spanien ;) men fotograafen är inte gay. missförstånd. sorry för det. och vad gäller grannen så är det så klart ingen höjdarsituation men jag lärde ju iaf känna honom i god tro, så att säga ;) stor kram till dig också.

beerbelly sa...

hehe god tro :). Jag menade att han var gay om han prioriterade skateboard.. verkligen inte förtjänt av dig då heller.