måndag 3 december 2007

talang

kanske finns det större talang i mig än vad jag själv vågade tro. har alltid gillar att agera, teater i allmänhet, och fått mycket beröm när jag gjort något, men det har ju varit på en helt annan nivå. har inte heller varit säker på hur mycket sanning det legat i de där orden, på mig själv vågade jag tidigare nästan aldrig tro... idag fick jag fina ord i form av beröm från min lärare. han menade på att jag hade sagt och agerat en replik så bra att han ville ställa sig upp och applådera, men gjorde inte så för att inte förstöra eller för att undvika att jag tappade vad jag hade. det värmde. han tror på mig. på riktigt. ska bli jättekul att höra vad han har att säga om mig då vi får feedback i slutet av månaden efter avklarat terminsprov. jag börjar tro på mig själv och ser fler starka talanger än sången. glad om än lite matt och trött. (csn, por favor..!?)

3 kommentarer:

Anette sa...

Sug åt dig, jag har alltid vetat att du är duktig, du ska aldrig sluta tro på dig sjölv. och mig känner du, jag är alltid ärlig ;)
Du är JÄTTE duktig.

Disanisa sa...

Här har du ett gäng till som tror på dig... Massa styrkekramar!

la linda sa...

lerica: tack söta!! det känns bra :)